Speciaal voor de startende ondernemers heeft Adferm het starterspakket. We weten hoe belangrijk de beginfase van uw onderneming is en dat u al genoeg dingen aan uw hoofd heeft in deze periode. Hierom hebben wij besloten om tijdelijk u een steuntje in de rug te bieden met dit bomvolle pakket. Een compleet pakket waarmee wij u volledig ontzorgen op gebied van alle fiscale en financiele aspecten van uw bedrijf. Zo kunt u doen wat u het liefste doet en bent u verzekerd van een vliegende start! Benieuwd naar wat er allemaal in het Adferm starterspakket zit? Bekijk dan hieronder het overzicht.
Eerste 4 maanden gratis
Een startende onderneming heeft al meer dan genoeg kosten en misschien nog wat onzekere inkomsten. U moet waarschijnlijk nog veel geld investeren in het goed van de grond krijgen en schalen van uw onderneming. Wij bieden u daarom de eerste 4 maanden gratis aan. U betaalt ons helemaal niets voor de hieronder genoemde dienstverlening en al het werk dat wij in deze periode voor u uitvoeren.
Begeleiding
Wij staan voor wat wij doen. Regelmatig persoonlijk contact is voor ons een voorwaarde. Alleen dan is het mogelijk in het verlengde van uw ideeën te handelen. We kunnen ons goed voorstellen dat u bij het starten van een bedrijf een hoop vragen hebt, aangezien er veel nieuwe dingen en verantwoordelijkheden op u afkomen. Door onze jarenlange ervaring en ons netwerk van ondernemers kunt u ook bij ons terecht voor de begeleiding die u nodig heeft in deze beginfase.
Advies
Onze dienstverlening bestaat uit meer dan het verwerken van cijfers. Minstens zo belangrijk is onze adviesfunctie. Bij Adferm staat de stand van zaken binnen uw onderneming op nummer 1. We verdiepen ons in uw branche, bekijken kritisch uw cijfers en geven u hier vervolgens proactief advies over. Om u goed van dienst te zijn is het noodzakelijk dat wij u en uw bedrijf door en door kennen. Samen met u steken wij daar dan ook met alle plezier veel tijd in. Tijd die wij niet in rekening brengen, maar zien als een investering vanuit ons ten behoeve van het opbouwen van een hechte relatie. Ook onze adviesfunctie valt gewoon binnen het starterspakket.
Administratie/boekhouding
Gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf (MKB) is AdFerm uw full-service partner in financiële en fiscale zaken en geven wij u ruimte om weer te kunnen ondernemen! Met het starterspakket nemen wij ook direct uw volledige boekhouding uit handen, u hoeft u absoluut geen zorgen meer te maken over dat u dingen over het hoofd ziet. Het enige wat u nog hoeft te doen is ons voorzien van de juiste documenten (facturen, bonnen etc.).
BTW aangiften
Zoals u ongetwijfeld weet worden er voor verschillende producten of diensten ook verschillende BTW percentages gehanteerd door de Belastingdienst. Maar er zijn hierin grijze gebieden waar u ook rekening mee dient te houden. Daarnaast zijn er strategische manieren om, om te gaan met het betalen van BTW. Het uit handen nemen van de aangifte omzetbelasting behoort ook tot de diensten uit het starterspakket.
Jaarwerk
Naast alle administratieve taken zoals het inboeken van uw in- en verkoopfacturen, loonadministratie, stellen wij ook de jaarrekeningen (indien nodig) voor u op en zorgen wij ervoor dat uw belastingaangiften (bijvoorbeeld inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en erf- en schenkbelasting) correct en tijdig worden aangeleverd bij de Fiscus.
Aangifte Inkomstenbelasting
Ook het doen van de aangifte inkomstenbelasting is een belangrijk onderdeel van een goede administratie. Hoe u op een strategische manier kunt profiteren van de verschillende voordelen die bepaalde betalingsregelingen met zich mee brengen. Bij Adferm denken we met u mee over hoe u het beste om kunt gaan met het betalen van de inkomstenbelasting.
Is het Adferm starterspakket interessant voor uw bedrijf? Neem dan vandaag nog contact op met ons via het contactformulier onderaan deze pagina. Samen bespreken we de mogelijkheden voor uw bedrijf en geven we u advies op maat.